UČEBNICE
Filtrovat nalezené produktyMetodika učebnice finanční gramotnosti. Zabývá se základními principy financí, funkcí peněz, druhy plateb, hospodařením domácnosti, bankami, finančními produkty, problematickými situacemi apod. Publikace je dvoubarevná, plná cvičení, her, příkladů, názorných ukázek a obrázků.
Učebnice má schvalovací doložku MŠMT.
Učebnice věnující se problematice cestovního ruchu. Studijní materiál je vhodný např. pro školy s RVP:
65-42-M/02 Cestovní ruch
65-42-M/01 Hotelnictví
65-41-L/01 Gastronomie
V pořadí již 9. vydání nejoblíbenější učebnice informatiky a výpočetní techniky pro střední školy.Titul vychází z předchozích verzí a kapitol, které jsou zásadně aktualizovány.
2. díl učebnice je zaměřen na návazné celky informatiky – prezentační manažer PowerPoint 2016, e-mailový klient Outlook 2016, služby internetu a úvod do tvorby HTML stránek, počítačovou grafiku, počítačové sítě, moderní technologie v oblasti výpočetní techniky. Věnuje se rovněž oblasti počítačových virů a ochrany proti nim, komprimaci dat a uživatelské údržbě počítače.
V pořadí již 9. vydání nejoblíbenější učebnice informatiky a výpočetní techniky pro střední školy.Titul vychází z předchozích verzí a kapitol, které jsou zásadně aktualizovány.
1. díl učebnice je zaměřen na stěžejní celky informatiky - hardware, operační systémy, Windows 10, Word 2016, Excel 2016 a internet.
Učebnice finanční gramotnosti. Zabývá se základními principy financí, funkcí peněz, druhy plateb, hospodařením domácnosti, bankami, finančními produkty apod.
Učebnice má schvalovací doložku MŠMT.
Učebnice věnující se problematice personalistiky a řízení lidských zdrojů. Studijní materiál je vhodný např. pro školy s RVP:
68–43-M/01 Veřejnosprávní činnost
63-41-M/01 Ekonomika a podnikání
63-41-M/02 Obchodní akademie
65-42-M/02 Cestovní ruch
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.
2. díl učebnice je zaměřen na návazné celky informatiky – prezentační manažer PowerPoint 2016, e-mailový klient Outlook 2016, služby internetu a úvod do tvorby HTML stránek, počítačovou grafiku, počítačové sítě, moderní technologie v oblasti výpočetní techniky. Věnuje se rovněž oblasti počítačových virů a ochrany proti nim, komprimaci dat a uživatelské údržbě počítače.
V pořadí již 10. vydání nejoblíbenější učebnice informatiky a výpočetní techniky pro střední školy.Titul vychází z předchozích verzí a kapitol, které jsou zásadně aktualizovány.
1. díl učebnice je zaměřen na stěžejní celky informatiky - hardware, operační systémy, Windows 10, Word 2016, Excel 2016 a internet.
Učebnice pro výuku předmětu Veřejnosprávní činnost. Studijní materiál je vhodný např. pro školy s RVP:
68–43-M/01 Veřejnosprávní činnost
68-42-M/01 Bezpečnostně právní činnost
63-41-M/01 Ekonomika a podnikání
63-41-M/02 Obchodní akademie, apod.