Jak na média
PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.
.
další informaceSKLADEM > 10 ks
Můžete mít: 15.10.2024 (více informací)
Záruka: 24 měsíců, Výrobce / značka: Computer Media
Ostatní s tímto titulem také koupili
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.
Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.
Následující produkty by vás mohly zajímat
Ze stejné kategorie
Autor: PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.
Barevnost: Černobílá
Datový nosič: Ne
Datum vydání: 1.10.2011
Formát: 17 × 22,5 cm
ISBN: 978-80-7402-071-1
Počet stran: 116
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Vydání: 1
Další knihy autora
Další v kategorii
Ověřujeme pravost spotřebitelských recenzí. Recenze pochází pouze od zákazníků, kteří jsou registrováni a u kterých je známá identita minimálně v rozsahu e-mailové adresy.